Η Euroleague πήρε θέση για τα Social Media: «Ανακριβή όσα παρουσιάστηκαν, ιδού τα αληθινά»

Η Euroleague με ανακοίνωσή της παρουσιάζει τα ακριβή νούμερα στις προβολές των ομάδων στα Social Media. Πρώτος ο Παναθηναϊκός, έκτος ο Ολυμπιακός.
Πηγή: Eurokinissi
Πηγή: Eurokinissi

Εδώ και μερικές μέρες, έχει σχηματιστεί εν μέρει «ντόρος», για τις προβολές στα Social Media, από την Euroleague, και το πως κοινοποιήθηκαν από τις ομάδες.

Η διοργανώτρια αρχή, βλέποντας να υπάρχουν ενστάσεις ως προς την σχετική αλληλεπίδραση από κάθε ομάδα, αποφάσισε να τοποθετηθεί επισήμως για τα όσα εκτυλίχθηκαν και να...βάλει τα πράγματα σε μια τάξη.

Υπογράμμισε πως Μέσα από την Ελλάδα, δεν είχαν σωστή προσέγγιση στο ζήτημα και ξεκαθάρισε επακριβώς πως γίνεται η επίσημη καταμέτρηση των προβολών στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης. Πάντως, στη σχετική λίστα καταγραφών, ο Παναθηναϊκός και η Παρτιζάν παραμένουν στις πρώτες δυο θέσεις, με τον Ολυμπιακό να κατατάσσεται στην έκτη. Πάντως τα στατιστικά της διοργάνωσης, ήταν διαφορετικά από αυτά που γνωστοποίησαν οι ομάδες αρχικά.

Oι Πειραιώτες ήταν η πρώτη ομάδα που σχολίασε αρνητικά τις εν λόγω διαρροές, προκαλώντας φυσικά την επίσημη τοποθέτηση από την Διοργάνωση για να...αποκατασταθεί η τάξη.

Αναλυτικά η ενημέρωση της Euroleague:

«Mε αφορμή τα στοιχεία των social media, τα οποία δημοσιεύθηκαν από μέσα ενημέρωσης στην Ελλάδα το περασμένο Σαββατοκύριακο, η EuroLeague Basketball θέλει να διευκρινίσει πως:

Τα στοιχεία που αναφέρθηκαν, προήλθαν από εμπιστευτική αναφορά.
Η EuroLeague Basketball ερευνά την πηγή της μη εξουσιοδοτημένης αποκάλυψης και θα λάβει τα απαραίτητα μέτρα για να διασφαλίσει ότι τέτοια περιστατικά δεν θα συμβούν στο μέλλον.


Τα δεδομένα που διέρρευσαν δεν αντικατοπτρίζουν επακριβώς τις προβολές των μέσων κοινωνικής δικτύωσης των συλλόγων που συμμετέχουν στη EuroLeague, ούτε τα παγκόσμια στοιχεία της Λίγκας. Η αναφορά που κοινοποιήθηκε στους 18 συλλόγους που συμμετέχουν στη διοργάνωση, περιείχε ανακρίβειες λόγω ασυνέπειας στα σχετικά δεδομένα.


Τα ακριβή στοιχεία των προβολών των social media της Λίγκας και των ομάδων της, καλύπτουν την περίοδο από 1η Ιουλίου έως 31 Δεκεμβρίου και βασίζονται αποκλειστικά στο Facebook, το Instagram, το X, σύμφωνα με το Blinkfire, έχουν ως εξής:


Παναθηναϊκός 90 εκατομμύρια, Παρτίζαν 84.1 εκατομμύρια, Ερυθρός Αστέρας 73.5 εκατομμύρια, Ζάλγκιρις Κάουνας 63.4 εκατομμύρια, Ρεάλ Μαδρίτης 59 εκατομμύρια, Ολυμπιακός 55.2 εκατομμύρια, Φενέρμπαχτσε 50.4 εκατομμύρια, Μπαρτσελόνα 48.1 εκατομμύρια, Παρί 44.8 εκατομμύρια, Μπασκόνια 22.5 εκατομμύρια, Μονακό 20.9 εκατομμύρια, Μπάγερν Μονάχου 20.5 εκατομμύρια, Μακάμπι Τελ Αβίβ 13.8 εκατομμύρια, Βιλερμπάν 10.8 εκατομμύρια, Βίρτους Μπολόνια 8.1 εκατομμύρια, Αναντολού Εφές 6.9 εκατομμύρια, Αρμάνι Μιλάνο 5.4 εκατομμύρια, Άλμπα Βερολίνου 3.1 εκατομμύρια.


Όλοι οι σύλλογοι που συμμετέχουν, έχουν λάβει τις ενημερωμένες και σωστές αναφορές».

Πηγή:Euroleague.net

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ