Είκοσι χρόνια μετά ένας άλλος Κίμι «τρέλανε» τους Ιάπωνες όπως ο Ραϊκόνεν

Ο Κίμι Αντονέλι κάνει πράγματα και θαύματα με το μονοθέσιο της Mercedes και καταρρίπτει το ένα ρεκόρ μετά το άλλο. Το κάνει να φαίνεται εύκολο, αλλά δεν είναι. Ο αγώνας της Ιαπωνίας, του έδωσε την ευκαιρία να δείξει σε όλους τις τρομερές δυνατότητές του, αλλά και να ξεδιπλώσει ακόμη περισσότερο το ταλέντο του.
Πριν 20 χρόνια, στην ίδια πίστα, ένας άλλος Κίμι, ο τεράστιος Ραϊκόνεν, έτρεξε τον καλύτερο αγώνα σε όλη του την καριέρα. Είκοσι χρόνια μετά, ο Κίμι Αντονέλι εμφανίστηκε στην Ιαπωνία, για να γράψει τη δική του ιστορία, πραγματοποιώντας έναν από τους καλύτερους αγώνες της καριέρας του, παρότι μόλις 18 ετών.
Ο ταλαντούχος Ιταλός οδηγός διανύει την πρώτη του σεζόν στην Formula 1 και σε μόλις τρεις αγώνες έχει δώσει τρομερά δείγματα γραφής. Μάλιστα, ο νεαρός Κίμι σε αυτούς τους αγώνες έχει τερματίσει δυο φορές 6ος και μια φορά 4ος. Στον τελευταίο, στο GP της Ιαπωνίας, κατετάγη 6ος και κατέρριψε, όχι ένα, αλλά τρία ρεκόρ.
Επίσης, ο 18χρονος γίνεται ο δεύτερος οδηγός της Mercedes που μαζεύει πόντους στους πρώτους τρεις αγώνες της σεζόν. Δεν χρειάζεται να μαντέψετε ποιος ήταν ο πρώτος που το πετυχαίνει αυτό 18 χρόνια πριν, γιατί φυσικά θα ήταν ο Λιούις Χάμιλτον.
Έτσι, η επόμενη μέρα του αγώνα στην Σουζούκα, βρίσκει τον Κίμι στην 5η θέση στη βαθμολογία του πρωταθλήματος οδηγών, με 30 βαθμούς, και η διαφορά του με τον ομόσταβλό του, Τζορτζ Ράσελ, είναι στους 15 πόντους.
Ίδιοι μα τόσο διαφορετικοί
Έπειτα από το 2019 και την απόσυρση του Ραϊκόνεν, δεν είδαμε άλλον Κίμι στο γκριντ. Μέχρι φέτος, όπου ένας... άλλος Κίμι ήρθε στην Formula 1, αυτή τη φορά στην Mercedes, και έχει κάνει τους πάντες να τρελαίνονται μαζί του. Ο Αντρέα Κίμι Αντονέλι είναι 18 χρονών και 7 μηνών και ήλθε από τις ακαδημίες της γερμανικής ομάδας, έχοντας πολλές διακρίσεις και τρόπαια. Μετά την αποχώρηση του Λιούις Χάμιλτον από την ομάδα, ο Τότο Βολφ αποφάσισε πως ο Ιταλός θα είναι άξιος αντικαταστάτης του Βρετανού οδηγού. Η απόφαση του τον δικαίωσε. Ο Αντονέλι απολαμβάνει τον ρόλο του στην Mercedes και το δείχνει έμπρακτα με τα αποτελέσματα και τους βαθμούς που προσδίδει στην ομάδα.
Και φτάνουμε στον αγώνα της Κυριακής, όπου ο Ιταλός γράφει ιστορία με το γερμανικό μονοθέσιο. Μόλις στον 23ο γύρο βρίσκεται να ηγείται του αγώνα και γίνεται ο νεότερος οδηγός στην ιστορία του θεσμού που το πετυχαίνει αυτό. Παρότι στον 32ο γύρο χάνει τα ηνία από τον Μαξ Φερστάπεν, στον 50ο σημειώνει ταχύτερο γύρο και γίνεται ο νεότερος οδηγός στην ιστορία της Formula 1 που το καταφέρνει. Ο χρόνος που σημείωσε στον ταχύτερο γύρο του στον αγώνα της Ιαπωνίας, ήταν στο 1:30,965 και ο Αντονέλι έκανε ρεκόρ πίστας, ξεπερνώντας τον χρόνο του Λιούις Χάμιλτον, που έθεσε το 2019.
Ο Ιταλός φαίνεται να έχει καλύψει την απουσία του Χάμιλτον από την ομάδα και δίκαια, θα έλεγε κανείς, πως κέρδισε την άνοδό του στην πρώτη ομάδα της Mercedes.
Η πίστα της Σουζούκα πλέον θα έχει τα ονόματα και των δυο Κίμι, γνωρίζοντας πως εκεί έγραψε ο καθένας την ιστορία του, με 20 χρόνια διαφορά.