Πλήρως ανανεωμένη η SF-25 του Χάμιλτον

Το ξεκίνημα της σεζόν για τη Ferrari δεν ήταν όσο θετικό ήλπιζε ο Φρεντ Βασέρ. Τα αποτελέσματα στους πρώτους 3 αγώνες της σεζόν δεν ήταν ικανοποιητικά για τη Scuderia, γεγονός που βρίσκει δυσαρεστημένο τον Λιούις Χάμιλτον και την ομάδα.
Μάλιστα, μετά το πέρας του αγώνα στην Αυστραλία, ο τεχνικός διευθυντής των «κόκκινων», Λοΐκ Σερά, μετέβη άμεσα στο εργοστάσιο της Ferrari στο Μαρανέλο, για να σχεδιάσει τις αναβαθμίσεις που θα πλαισίωναν την SF-25 στους επόμενους αγώνες. Ο Βρετανός οδηγός όμως, προχώρησε σε δηλώσεις έπειτα από το grand prix της Ιαπωνίας, όπου παραδέχτηκε ανοιχτά πως δεν είναι ευχαριστημένος με την απόδοση του μονοθεσίου.
Έτσι, η Scuderia αποφάσισε πως θα «τρέξει» τις αναβαθμίσεις του μονοθεσίου στο Μπαχρέιν, με σκοπό την συγκομιδή καλύτερων αποτελεσμάτων από τώρα και στο εξής.
Τι βελτιώσεις θα έχει η SF-25 του Χάμιλτον;
Το μονοθέσιο του Βρετανού θα αποκτήσει νέο δάπεδο, σε όλα τα κανάλια Venturi από το ρύγχος μέχρι το διαχύτη. Επίσης, θα υπάρξουν διορθώσεις στις περιφράξεις δαπέδου, στις άκρες του δαπέδου, στη πίσω πτέρυγα και γενικά στο σώμα του μονοθεσίου. Σύμφωνα με την ιταλική εφημερίδα Corriere della Sera, η Ferrari θα θέσει υπό λειτουργία τις αναβαθμίσεις τις στις πρώτες δοκιμές του Μπαχρέιν και θα αποτελέσουν τις μοναδικές βελτιώσεις της ομάδας αυτό το τριήμερο.

Επιπλέον, για αυτό τον αγώνα η Scuderia έχει φέρει δύο διαφορετικών προδιαγραφών πίσω πτέρυγες, προκειμένου να αξιολογήσει στις ελεύθερες δοκιμές ποια θα είναι αποδοτικότερη για τη συνέχεια του τριημέρου.
Πιο συγκεκριμένα, με τις αναβαθμίσεις αυτές η ιταλική ομάδα θέλει να αντιμετωπίσει το πρόβλημα φθοράς του δαπέδου, κάτι που απέκλεισε τους δυο οδηγούς της Scuderia στον αγώνα της Κίνας, που δεν της επιτρέπει να ρυθμίσει το μονοθέσιο όσο χαμηλά στο έδαφος χρειάζεται για τη βέλτιστη αεροδυναμική του απόδοση.
Η Ferrari βρισκόταν σε δίλλημα σχετικά με το αν θα έπρεπε να χρησιμοποιήσει τις αναβαθμίσεις στο Μπαχρέιν. «Θα φέρουμε νέα εξαρτήματα σύντομα, αλλά πρέπει πρώτα να επιλύσουμε το θέμα της ισορροπίας (του αυτοκινήτου)», είπε μετά τον αγώνα της Σουζούκα ο διευθυντής της ομάδας, Φρεντ Βασέρ. Ο Σερά φέρεται να συμφωνεί με τον Γάλλο, όμως πολλοί μηχανικοί πίεζαν για τη χρήση των νέων εξαρτημάτων στο Σακχίρ, βάσει των αποτελεσμάτων που έδειξαν στην αεροσήραγγα.