Έκτακτη σύσκεψη στη Red Bull, έπειτα από τα απογοητευτικά αποτελέσματα στο Μπαχρέιν

Η κατάσταση στη Red Bull φαίνεται πως κάθε άλλο παρά ήρεμη είναι, μετά τον αγώνα στο Μπαχρέιν. Τα προβλήματα στο μονοθέσιο έγιναν εμφανή μέσα στο αγωνιστικό τριήμερο και η συνολική εικόνα της ομάδας προβλημάτισε τόσο τους ανθρώπους εντός, όσο και τους φιλάθλους της.
Ο Μαξ Φερστάπεν τερμάτισε στην 6η θέση, ενώ ο Γιούκι Τσουνόντα στην 9η, με αμφότερους να αντιμετωπίζουν τεχνικά ζητήματα και να μην μπορούν να βρουν ρυθμό. Οι τεχνικοί της ομάδας χαρακτήρισαν την εμφάνιση «μέτρια» και σε ορισμένες περιπτώσεις «απαράδεκτη», με το κλίμα να γίνεται ολοένα και πιο βαρύ.
Τα δεδομένα μετά το αποτέλεσμα
Η Red Bull συγκάλεσε έκτακτη σύσκεψη, όπου συμμετείχαν όλα τα βασικά στελέχη: μηχανικοί, αναλυτές δεδομένων και φυσικά ο επικεφαλής, Κρίστιαν Χόρνερ. Τα προβλήματα που τέθηκαν προς συζήτηση αφορούσαν κυρίως τη στρατηγική του αγώνα, τη φθορά των ελαστικών και τη γενική συμπεριφορά του μονοθεσίου στην πίστα.
Δεν ήταν, όμως, μόνο αυτά. Η πολύ καλή απόδοση των ανταγωνιστών έχει αρχίσει να ανησυχεί τη Red Bull, που βλέπει τη διαφορά να μειώνεται σημαντικά και έχει προκαλέσει ανησυχία και μουρμούρα εντός. Άρα, λογικό και επόμενο είναι να υπάρξουν περισσότερες αναβαθμίσεις στην RB21, με σκοπό να έρθουν καλύτερα αποτελέσματα στους επόμενους αγώνες και η ομάδα να γίνει ξανά ανταγωνιστική.
Σύμφωνα με το Sky Sports, μετά τον αγώνα υπήρξε και ένα έντονο επεισόδιο μεταξύ του μάνατζερ του Φερστάπεν, Ρέιμοντ Βερμιούλεν, και του Χέλμουτ Μάρκο. Οι δύο άνδρες αντάλλαξαν κουβέντες σε υψηλούς τόνους για την απόδοση του μονοθεσίου, με τον Βερμιούλεν να αποχωρεί εκνευρισμένος από το γκαράζ. Το γεγονός αυτό ήρθε να προσθέσει έναν ακόμα «πονοκέφαλο» στο στρατόπεδο της Red Bull, κάτι που τη δεδομένη στιγμή θα έπρεπε να αποφευχθεί.
Η πίεση αυξάνεται και τα περιθώρια στενεύουν. Όλα δείχνουν πως η RB21 θα χρειαστεί σημαντικές αναβαθμίσεις, αν η Red Bull θέλει να μείνει στην κορυφή. Οι επόμενοι αγώνες θα δείξουν αν η ομάδα μπορεί να αντιδράσει, ή αν μπαίνει σε μια δύσκολη αγωνιστική περίοδο.

Μάλιστα, ο Φερστάπεν στις δηλώσεις του άφησε αιχμές κατά της ομάδας: «Τίποτα δεν πήγε καλά. Κακή εκκίνηση. Μετά, το πρώτο πιτ-στοπ, δεν ξέρω τι συνέβη εκεί. Το κόκκινο φως έμεινε αναμμένο. Φυσιολογικά, δεν μπορείς να φύγεις έτσι βάσει του πρωτοκόλλου μας. Νομίζω κάτι πήγε στραβά με το κουμπί. Κι ύστερα κόλλησα πάλι στην κίνηση. Τα σκληρά ελαστικά δεν δούλευαν καθόλου καλά. Μετά γύρισα στα πιτς με την ελπίδα να έχουμε ένα καλό πιτ-στοπ. Αλλά ήταν ακόμα χειρότερο. Και μπλέξαμε ακόμα περισσότερο στην κίνηση. Νομίζω ότι έπεσα τελευταίος σε εκείνο το σημείο, πολύ καλό αυτό. Μετά ήρθε το όχημα ασφαλείας. Η 6η θέση στον τερματισμό, μετά από όλα αυτά, ήταν καλή. Όμως δεν είχαμε καθόλου ταχύτητα, τίποτα απολύτως. Φυσιολογικά, στη Σαουδική Αραβία είναι μικρότερη η θερμική φθορά των ελαστικών. Οπότε πρέπει να είναι λίγο καλύτερα τα πράγματα. Αλλά εδώ είδατε τα αληθινά μας θέματα. Είναι πολύ δύσκολο σε αυτού του είδους τις πίστες. Όμως πάντα κυνηγάμε τα δεδομένα».
Μάλιστα, όταν ο δημοσιογράφος του ανέφερε πως θα πρέπει να συζητήσει με την ομάδα, εκείνος απάντησε: «Για εσάς. Όχι αυτή τη στιγμή, δεν ενδιαφέρομαι για κάτι τέτοιο».