Το... beef μεταξύ Παναθηναϊκού και Παρτιζάν δεν αφορά το μπάσκετ, αλλά τα social media

Απίστευτη ιντερνετική κόντρα ανάμεσα σε Παναθηναϊκό και Παρτιζάν, με αφορμή τα...views στις πλατφόρμες των Social Media.
Πηγή: Eurokinissi
Πηγή: Eurokinissi

Όπως γνωστοποιήθηκε από τις προηγούμενες ώρες, ο Παναθηναϊκός είναι η ομάδα της Euroleague, με τις περισσότερες αλληλεπιδράσεις σε όλες τις πλατφόρμες των Social Media με 71,8 εκατομμύρια προβολές, έχοντας 14 εκατομμύρια περισσότερα views από την δεύτερη θέση.

Aυτή η ανάρτηση έφερε και την απάντηση της Παρτιζάν, η οποία έβαλε ως στόχο της να ξεπεράσει τους Πράσινους σε προβολές, με στόχο τα 100 εκατομύρια, υποδηλώνοντας εμμέσως πλην σαφώς πως αυτή είναι η ομάδα στη δεύτερη θέση.

Η απάντηση του Παναθηναϊκού και η λήξη της...κόντρας ήταν πως, όλοι ξέρουν πως θα τελειώσει αυτή η σύγκρουση, ποστάροντας φωτογραφία με τον Εργκίν Αταμάν και το τρόπαιο της Euroleague στα χέρια του, πανηγυρίζοντας τον περσινό τίτλο του «Επτάστερου».

Όλη αυτή η «άτυπη» κόντρα ξεκίνησε την ίδια μέρα όπου το Τριφύλλι έσπασε το ρεκόρ προσέλευσης στα Social Media και η Παρτιζάν ανακηρύχθηκε ως η έδρα που πιάνει τα περισσότερα...ντεσιμπέλ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ